Kaizar Second Life
My first blogspot from middle 2007 to early 2008.

2007 end review and 2008 welcoming note!

BLESSFUL 2007 and BLASTING 2008!

tahun ni aku nak jauh dari orang2 yang pernah dekat dengan aku...sebab sememangnya selama ni pun aku memang rasa jauh dengan mereka...mungkin jauh dengan semua orang sebenarnya...saling berpeluk setiap kali bertemu tapi takder rasa pun yang aku rasa lahir dan dibibitkan antara kami...bagaikan ia cuma satu lakonan dan drama yang harus kami lalui...aku ingin mencari diri aku sendiri yang sebenarnya..aku ingin berpindah jauh dari dunia ini...mungkin aku nak cari rumah...tinggal sorang2 dan akhirnya mungkin di situ aku akan dapat menemui diri aku yang sebenarnya...yes, aku perlukan satu tempat aku sendiri yang aku boleh ekspreskan sejujur-jujurnya tanpa ada lakonan atau skrip yang perlu digunakan...mungkin kerna bagi mereka ada lagi yang lebih penting dariku...maka aku ingin mencari orang2 yang boleh menjadikan diriku terasa penting. belum ada lagi sehingga kini... aku rasa trashed and dumped.

aku mahu diper"suami"kan demi ketenangan diri

thanks 2007 for giving me the most overturning events the whole year around...di sisi ku ada seseorang kini pasti. aku sudah melangkah ke alam yang satu lagi. aku sudah memiliki sedikit apa yang aku ingini walaupun bukan semuanya... aku bukan tamak atau haloba.. tapi semua manusia punyai keinginan untuk memiliki...

aku mahu melakukan sesuatu yang sudah lama ingin aku lakukan tapi belum punya masa dan tempat

amat sukar untuk aku nyatakan perasaan aku yang sebenarnya setiap kali aku berada bersama orang lain kerana mereka sudah meletakkan satu persepsi kepada diriku dan betapa enyah nya aku dengan perasaan-perasaan yang bagai menahan aku dari ruang dalam. aku bosan menjadi apa yang mereka mahu aku jadi.. aku bukan sebaik atau sejahat yang mereka inginkan aku jadi...

aku mahu menjadi diriku semula...tapi siapa aku sebelumnya?
2 comments:

Salam anjang.....oooo, selama hari ini anjang berlakon ke???, tak tahu lah plak...ingat ke mmg mcm tu sifat anjang...heheheeh, rindu sgt pada anjang.....dan yg lain2....ucu doakan hanya yang terbaik untuk kita semua tahun 2008 ini....muahhhhh...


bukan anjang la dek....anjang rasa orang2 lain sekeliling anjang banyak sangat lakonan sampai tak tau mana satu benar atau tak...sebab anjang lagi senang dok dalam bilik tak gaul dengan saper2....dengan pc at least bleh gak percaya main game...apa orang kata? kawan makan kawan? hipokrit? letih la dek kalau anjang nak berlakon jer memanjang...lain lar kalau i public figure...i bukan sesiapa pun...



Kaizar Media Addict Rehab

MySpace Blog

subscribe to Kaizar Second Life via email

Enter your email address: